Головна » 2012 » Січень » 29 » Участь учнів початкових класів у всеукраїнських телекомунікаційних проектах IEARN - Україна
22:20
Участь учнів початкових класів у всеукраїнських телекомунікаційних проектах IEARN - Україна
Проектна діяльність – це можливість творчого самопізнання і самовираження. Це можливість знайти найцікавішу для кожного тему, яка можливо, не знайшла відображення в шкільній навчальній програмі. Це можливість проявити себе в самостійній роботі: дослідницькій, художній, практичній. Це здатність відкрити для себе нові горизонти і можливості.
Проект – це свого роду атестат зрілості людини, якщо вона здатна не тільки знайти свою тему, але і організувати свою роботу, подолати труднощі, природні в кожній праці, і оформити результати своєї роботи у видиму для інших форму.
Проект – це задача «на виріст», а мета його – засвоєння нового. Завдання, достойне стати проектним, потребує від людини чималого напруження. Це завдання, яке змінює самого проектувальника. За словами Ж.П. Сартра, «людина і є свій власний проект».
Робота над проектом відкриває перед дітьми цілий ряд можливостей:
1. Поглиблено вивчити обрану тему, побачити багатогранність її відображення в реальному житті.
2. Отримати досвід самостійної творчої діяльності.
3. Поділитися з усіма своїми відкриттями і знахідками.
Робота в групах, спілкування з однолітками, розміщення найкращих робіт на сторінках Вікі-Освіти, блогів-щоденників надзвичайно активізує мотивацію учнів, робить навчання в школі захоплюючим, новим, цікавим.
Класні спільноти СЗШ № 12 стали учасниками таких ТС проектів: "Подарунок для мами", "Рослини-лікарі", "Домашні улюбленці", "Школа майбутнього", "Моє місто".
У 2011-2012 навчальному році учні та вчителі початкових класів започаткували власний проект –«Іграшкова країна». Тема виявилася дуже близькою для дітей, адже іграшка– це не тільки розвага, це ще і вчитель, і друг. Згадайте, у кожного з нас вдитинстві була улюблена іграшка, з якою ми не розлучалися, без якої відмовлялисялягати спати.
Цей проект розпочав своєжиття у листопаді 2011 року.
За короткий час до нас приєдналися учасники з різних областей України. Вони створили власні блоги для відображення ходу роботи в проекті.
Учні розповідають про свою іграшку (усно, малюнково, письмово), демонструють малюнки улюблених іграшок на виставках. Створюють описи своїх іграшок у вигляді загадок – презентацій, придумують казки, вірші.
Досліджують історію виникнення іграшки, побувавши в Київському музеї іграшок, грають в гру «Відгадай мою улюблену іграшку». Діти придумують історії про те, як подружилися іграшки між собою, створюють іграшки власними руками із пластиліну, глини, солоного тіста, тканини, ниток, паперу, тощо. Складають письмові інструкції до виготовлення дитячих іграшок.