Головна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід | RSSП`ятниця, 22.09.2017, 12:39

Сайт

 методичної комісії вчителів початкових класів 

СЗШ №12 м. Білої Церкви

"Сузір'я Успіху" 



Меню сайту
Категорії розділу
Мої статті [4]
Математика [9]
Навчання грамоти [3]
Природознавство [8]
Українська мова [3]
Українське читання [4]
Виховні заходи [0]
Фізкультхвилинки [4]
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 46
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Міні-чат
Форма входу

Методична скарбничка

Головна » Статті » Природознавство

Інтерактивні завдання до узагальнюючого уроку "Тварини - живі організми" 3 клас

Фрагмент узагальнюючого уроку "Тварини - живі організми"

Обладнання : презентація до уроку, Червона книга України, нетбуки,       інструкції для роботи в групах, роздатковий матеріал для роботи в      групах, дерево «запитань», картки – правила для роботи в групах.

 ІІ. Актуалізація опорних знань

-         Я пропоную розпочати наш урок проведенням гри – вікторини «Най –най».

-           Відкрийте на нетбуках презентацію «Тварини».

-         Я зачитуватиму запитання, а ви будете давати на них відповідь, натискаючи на зображення тієї тваринки.

-         Якщо відповіді будуть правильні – тоді зможемо прочитати тему сьогоднішнього уроку.

-         Отож, будьте уважними.

1.     Найхижіша прісноводна риба (піранья)

2.     Найменший птах у світі (колібрі)

3.     Хто має «найчутливіші» ноги? (коник)

4.     Найвища тварина на Землі (жирафа)

5.     Найбільша тварина нашої планети (синій кит)

6.     Найменший звір на Землі (землерийка)

7.     Найбільший звір в Україні (зубр)

8.     Найдавніший предок коней ( тарпан)

ІІІ. Повідомлення теми уроку

-         Тож яке слово утворилось? (підсумок)

-         Правильно. І сьогодні на уроці ми підведемо підсумок з вивченого розділу «Тварини – живі організми», закріпимо та систематизуємо набуті знання, виконуючи цікаві завдання на нетбуках, а також наприкінці уроку перевіримо свої знання за допомогою тестів.

ІV. Закріплення і повторення вивченого матеріалу

-         А тепер перейдіть на наступний слайд.

-         З допомогою тренажера 1 ви маєте можливість повторити, на які основні групи поділяються тварини та які вони бувають за способом живлення.

-         Для початку оберіть на слайді тваринку, яка вам найбільш імпонує.

-         Натиснувши на її зображення, ви отримаєте завдання. Уважно прочитайте запитання. Якщо ви вже обрали варіант відповіді, натисніть на неї. Цим самим ви підтвердили свій вибір. Якщо відповідь буде правильною – з’явиться слово «Так». Після виконання завдань ви зможете дізнатися цікаве з життя тієї тварини, яку обрали.

-         Чи всі зрозуміли завдання? Тож, приступайте до роботи.

(учні виконують завдання)

-         Чи всі виконали завдання?

-         Дуже добре. А тепер дайте відповідь на таке запитання:

-         Як мурахи спілкуються між собою?

(мурахи виділяють пахучу рідину, яка називається феромоном. Для них феромон – ніби мова. Так ці комахи отримують необхідну інформацію один від одного).

-         Хто із тварин є справжнім майстром із заплутування слідів?

(Це заєць. Щоб збити переслідувача з пантелику, під час бігу заєць різко зупиняється назад своїми ж слідами, а потім хутко стрибає вбік. Саме так він раптово обриває свої сліди, і хижаку вже важко здогадатися, в якому напрямку побіг заєць)

-         Хто із тварин має надзвичайно гарну пам'ять?

(Це какаду. Людину, яка налякала, або дражнила їх, папуги пам’ятають довго й при нагоді неодмінно помстяться. Ще вони дуже вірні і хоробрі. Самий балакучий – папуга жако – він може запам’ятати понад 100 слів).

-         Як фламінго захищається від ворогів?

(Вони зовсім не мають засобів самозахисту. Тому найнебезпечніше місце для них – це соляні озера. Під час спеки вода нагрівається до +60 градусів. Лапи фламінго витримують таку температуру, а інші тварини – ні, бо соляний розчин роз’їдає тіло до кісток).

-         Молодці, завдяки вашим знанням ви змогли дізнатися і про цікаві факти з життя тварин.

-         Ви вже повторили, які бувають тварини за способом живлення та на які основні групи поділяються. А зараз я пропоную повторити, як розмножуються тварини та скласти ланцюги живлення.

-         Для цього перейдіть по стрілочці на наступний тренажер. Вам потрібно з допомогою мишки пересунути, перемістити тваринки таким чином, щоб утворилися правильні ланцюги живлення та схема розмноження тварин. Давайте виконаємо запропоновані завдання.

(діти працюють на нетбуках)

-         Хто виконав завдання підніміть руку. Закінчуємо виконувати завдання.

-         Діти, щойно ви виконали завдання на нетбуках. А тепер погляньте на монітор і скажіть, що не так зображено з того, що ви щойно виконували на нетбуках?

(вчитель демонструє завдання на моніторі)

-         Збережіть виконання роботи та закрийте презентацію. Я перегляну ваші роботи після уроку.

-         Молодці, ви працювали чітко, швидко та вміло. Я впевнена, що ви досить добре повторили і закріпили свої знання. Тому не сумніваюся у ваших успіхах при виконанні тесту .

-          Відкрийте на робочому столі тест «Тварини».

-         При виконанні уважно читайте завдання та оберіть 1 правильну відповідь з трьох запропонованих. В кінці роботи ви зможете отримати оцінку, та побачити кількість допущених помилок, якщо такі будуть. Можете розпочинати виконувати завдання.

(діти працюють з тестами)

-         Чи всі виконали тести?

-         Підніміть руки, хто виконав на 11 балів? На 9 балів? На 8? Тощо..

V. Підсумок уроку

-         Молодці, ви дуже добре попрацювали на уроці.

-         Скажіть, будь ласка, для чого вам, дітям, потрібні знання про тварин?

( я вважаю для того, щоб розуміти їх і знати, як з ними поводитися, чим вони живляться, як живуть.)

-         Як потрібно ставитись до тварин?

( потрібно їх оберігати, захищати, не займатися браконьєрством, не знищувати домівки, не забруднювати водойми та ліси)

-         Дуже добре, що ви це розумієте. Я впевнена, що ви будете добре ставитись до тварин, захищатимете та оберігатимете.

-         Дякую всім, хто відповідав,

-         На нетбуках вміло працював,

-         На тести відповідь шукав.

-         Та тим, хто в гості завітав.

-         На цьому наш урок закінчено. Дякую всім за роботу.

Категорія: Природознавство | Додав: Мира (30.03.2012) | Автор: Маліновська Мирослава Анатоліївна
Переглядів: 2731 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 1
1  
Дякую за презентацію! Класно!

Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Друзі сайту
Календар
Block content Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Улюбленець сайту
Block content

Copyright MyCorp © 2017
Зробити безкоштовний сайт з uCoz