Впродовж 7 років ми формуємо в школі I ступеня практичну модель «Гармонійна спеціалізована
загальноосвітня школа», створюємо інноваційну систему організації особистісно-орієнтованого
навчання, виховання та оздоровлення, яка дає можливість учням працювати із задоволенням, без перевантажень,
стресу і гіподинамії. Засвоєння знань шкільної програми відбувається швидко і легко для
кожної дитини незалежно від її інтелекту і стану здоров’я, із заощадженням вільного часу для творчого розвитку і
оздоровлення.
Впровадження медико-педагогічної
технології «ПіснеЗнайка» відбувається під час занять по вивченню матеріалу про
природу.
Методологія навчання за навчальними комплектами «Всесвіт» дуже проста
і дає можливість використовувати 1 комплект для 1-4 класів на уроках, а також в процесі проведення
різних оздоровчих заходів (фізкультхвилинок, музичних пауз). 1-2 класі вчителі початкової
школи на уроках математики використовують інтегрований
навчально-корекційний комплект «Чарівний світ чисел».
Цей комплект дає
можливість безстресово та комфортно засвоювати знання і одночасно гармонійно
розвиватися дитині за рахунок попередження перевтоми, напруженості, стресу.
Усвідомлення математичних знань і явищ, розвиток логіки й математичного мислення відбувається в процесі пізнання
світу, творчої діяльності дитини з використанням засобів мистецтва без
механічного зубріння, психоемоційної напруженості. Матеріал комплекту
інтегрований. Крім знань з математики, природи, мистецтва, він містить вправи
на розвиток і корекцію пізнавальної сфери та психологічні тести, які
допомагають педагогам і батькам оцінювати можливості учнів, особливості та
динаміку їх розвитку.
МПТ "ПіснеЗнайка" запроваджується в СЗШ № 12 з 2005 року.На сьогоднішній день її успішно випробувала вчитель Черноводська Людмила Вікторівна. Коряк Галина Володимирівна збагачує духовний світ та розвиває творчі здібності учнів засобами ужиткового мистецтва, вдало поєднуючи цю діяльність з корекційно-оздоровчим навчанням "ПіснеЗнайка".
Вчителі Решетова І.В., Мітокару Л.В., Аркуша Н.М., Олійник Н.В., Бабенко Л.П., Бондаренко І.І., Костянець Т.П. навчають своїх учнів з використанням даної методики. Їх учні здорові веселі, допитливі, а головне - із задоволенням ходять до школи!
|