1-1 Сергей Жуков Уже кілька років наші учні навчаються за новою моделлю "1 учень - 1 комп'ютер"!
Ми прагнемо розвивати здібності кожної дитини, застосовуючи для цього найбільш ефективні традиційні та сучасні методи навчання і виховання, але ж для різних учнів вони різні, і проект дозволяє знайти індивідуальний підхід до кожної дитини. Традиційна класно-урочна система, орієнтована на трансляцію знання від учителя до учня. Створення середовища електронного навчання в школі дозволяє перейти від навчання, що будується навколо інформації з вуст викладача, до навчання, що будується навколо індивідуальних здібностей учня через сприймання інформації звідусіль – з електронних ресурсів, інших дітей, дитячих матеріалів Інтернету, навколишнього середовища. На будь-якому уроці вчитель, оперуючи різноманіттям цифрових навчальних ресурсів організовує дослідницьку діяльність учнів, орієнтує в індивідуальній роботі на поглиблений пошук інформації, вчить користуватися різними інформаційними джерелами, обговорювати їх з однокласниками, створювати власні електронні продукти – малюнки, мультимедійні презентації, електронні моделі. Втрачає сенс необхідність перевантажувати пам’ять дитини додатковими знаннями, актуальніше навчити дитину знаходити їх і користуватися ними в практичних ситуаціях, переконувати в необхідності конкретних знань для застосування в життєвих реаліях.
Нетбуки учні використовують на уроках математики, читання, української мови, курсу «Я і Україна», образотворчого мистецтва, музики, основ здоров`я. Робота з комп’ютерами організовується в умовах здоров`язберігаючої педагогіки. Час роботи дітей безпосередньо на нетбуках визначено відповідно до санітарно-гігієнічних норм для дітей молодшого шкільного віку . Учень може самостійно працювати з - інтерактивними навчальними розвиваючими програмами,
- електронними навчальними посібниками,
- презентаціями, графіками, діаграмами, картами,
- Інтернет-сервісами,
- та іншими мультимедіа-об'єктами, спеціально розробленими для дітей.
Всі ці можливості дозволяють навчатися в індивідуальному темпі, забезпечують ситуацію успіху для кожного учня, захоплюють школярів процесом навчання й створюють для них міцну мотивацію.
Дітям цікаво вчитись!
|